Lisa goes Down Under!

Goodbye Holland, Hello Australia!

Lieve allemaal,

Mijn laatste berichtje uit het koude, regenachtige, kikkerlandje Nederland.
Morgen is het dan eindelijk zo ver! Morgenochtend zal ik om 04:00 uur vertrekken vanuit huis richting schiphol. Daar heb ik om 05:00 uur afgesproken met mijn reisgenootjes om vervolgens om 07:20 te vliegen naar Londen! Eenmaal op Londen moeten we wel even een paar uurtjes wachten maar als alles goed verloopt zit ik om 12:05 in het vliegtuig naar Singapore en daarna naar Sydney. En om jullie nog een tikje jaloerser te maken... we zullen met een Airbus A380 (!!) naar Singapore vliegen!

Afgelopen paar dagen is het alleen maar inpakken en afscheid nemen geweest! De backpack is vandaag eindelijk, na bloed, zweet en tranen, ingepakt. En goed om te weten.. alles past erin!

Afgelopen zondag mijn afscheidsfeestje gehad en ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de leuke en gezellige middag/avond en natuurlijk de lieve cadeautjes, fotootjes en stukjes die jullie voor me hebben geschreven! Kabouter Henk was de klapper van de avond, helaas past hij niet meer in mijn backpack! :( Wel heeft hij een eigen hyves, dus... even opzoeken en volg Henk ook Down Under!

Nu rest mij alleen nog te zeggen voor het aankomende jaar; alvast allemaal een fijne verjaardag, fijne vakanties en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar (zal aan jullie denken als ik lekker in het zonnetje aan het strand hang met een oliebol!)!

Natuurlijk ga ik jullie allemaal heel erg missen maar voordat je het weet sta ik weer met beide benen op de grond in Nederland en is het jaar om gevlogen!

Lieve allemaal, succes met alles en houd mij ook een beetje op de hoogte van wat hier allemaal gebeurd! ;-)

Take care and we'll keep in touch!

Heel veel liefs,

Lisa

Reacties

Reacties

Lizzy

Lieve Lisa,

Een hele goede reis! Zal het wel lezen als je goed bent aangekomen ;)

xxx

Suzanne en Ans

Hoi Lisa,

Heel heel heel veel plezier daar in Australie!
Maak er wat moois van en mis je mam niet te erg!
Wij houden haar bezig :)

We zijn benieuwd naar al je reisverhalen en gaan je natuurlijk op de voet volgen om vervolgens alles nog eens met je moeder te analyseren.

Heel veel plezier en tot over een jaar!

X Suzanne en Ans

Rachel

Weer een top verhaaltje, ik geloof dat je het erg naar je zin zult hebben en uiteraaard houden we je op de hoogte!
Succes lieverd xx

Rianne

lieve lisa,

nu is het eindelijk dan zover, heel veel plezier en geniet ervan!

kus

Tenno

Heel heel heel veel plezier en wees een beetje voorzichtig !!!!

Dikke kus

karin

Hallo lieve lisa,hoop dat je echt een waanzinnige tijd daar gaat krijgen.
dikke kus en pas goed op jezelf....en op Henk natuurlijk!!!xxxx

monique.kaarls@kpnmail.nl

Hey mop,
Het was niet makkelijk vanmorgen en dan ook nog een apparaat wat niet doet wat er gevraagd word :-(
Take care ! Love you xmx

Evelyn

Geweldig! Je bent onderweg.
Heel veel plezier!

Gilbert

Hey Lisa,hier een bericht uit Spierdijk..
Dat had je niet verwacht he!!
Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en hoop dat je hele leuke feestdagen krijgt!!
Heel veel groetjes van Gilbert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!