Lisa goes Down Under!

First days in Sydney!

G'day mates!

Eindelijk dan even een berichtje van mij. Het is een en al hectiek hier. Maar ik zal jullie even vertellen wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen paar dagen.
Allereerst de vliegreis. We hadden afgesproken om 5 uur ‘s ochtends met al onze reisgenootjes. Thuis al afscheid genomen van mijn hondje en de buren. Mark en Jeroen hadden de vorige avond al gezegd dat ze eigenlijk wel meewilden naar het vliegveld dus die zaten om 4 uur naast een huilende Lisa op de achterbank. Eenmaal op het vliegveld was het toch wel spannend. Inchecken verliep ook geheel vlekkeloos want mijn boarding pass werd niet uitgeprint dus moest ik mooi in Londen op zoek naar een boarding pass. En toen was het tijd om door de doune te gaan. Vreselijk! Echt een zwarte dag uit mijn leven. Vreselijk om afscheid te nemen te nemen en al helemaal met de gedachte dat het een jaar gaat duren.
Eenmaal door de douna geld gewisseld en gelijk maar door gelopen naar de gate. Vlucht naar Londen verliep prima. Iedereen zat alleen wel verspreid over het vliegtuig dus een beetje alleen voelde ik me wel. Daarna in Londen gelijk mijn Engels verbeteren want moest een boarding pass hebben! Die kreeg ik vrijwel meteen gelukkig. Na 4 uur gewacht te hebben met z'n allen zaten we in het vliegtuig naar Sinpapore. Airbus A380 is een prachtig vliegtuig. Je zit lekker, je wordt perfect bedient maar helaas zaten we weer allemaal verspreid. Zat naast 2 wat oudere mensen die niets zeiden en de hele tijd sliepen en aangezien ik bij het raam zat vonden ze het nodig om telkens hun ogen dicht te doen terwijl ik naar de wc moest. Tja. Dat is natuurlijk niet zo heel gezellig. Aangezien het vliegtuig niet vol zat kon ik gelukkig de andere 6 uur mijn gezelligheidsgehalte weer ophalen! Eenmaal in Singapore 3 kwartier wachten voordat onze andere vlucht vertrok naar Sydney. Van die vlucht heb ik heel weinig meegekregen. Telkens vielen mijn ogen dicht en sliep ik heerlijk. Dit keer zaten we gelukkig wel gezellig naast elkaar! ;-)
En toen waren we in Sydney. Een hele rare gewaarwording hoor! Aan de andere kant van de wereld. Gisteravond gelijk even douchen en even de kroeg in gedoken om te vieren dat we in Australie zijn. We hielden het goed vol want om 2 uur ‘s nachts zocht ik eindelijk mijn bedje op. Om 8 uur ging helaas de wekker. Vandaag de hele dag bij Work N Holiday gezeten waar we allemaal informatie kregen. Bankrek. Nummer geopend, tel nummer e.d. Ook hebben we een ticket naar Cairns geboekt, we vliegen dinsdagochtend vroeg naar Cairns. Dus we hebben nu nog 3 dagen voor sightseeiing in Sydney! Ik ga nu stoppen want moet nog een aantal dingetjes regelen. Net even met papa gebeld dus mijn nummer werkt prima! Bellen (moet je even aan mijn vader vragen..) kost 6 cent per minuut en als ik jullie bel kost het mij 5 cent. Dus voor het geld hoeven we het niet te laten haha!

Mijn Australische nummer: 0405441263 (misschien nog met landnummer, maar dat weet ik niet hoor, hihi!)

Tot snel!

Liefs vanuit een regenachtig en fris Sydney!

Reacties

Reacties

karin

Hoi Lisa,heerlijk om al een berichtje te lezen.
Spannende tijden voor je,ben heel benieuwt.
su6 mate...

Lizzy

Pffff ik ben blij dat je veilig bent aangekomen! Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik zo met je vliegreis enzo mee zou leven! Nog last gehad van een jetlag (of hoe schrijf je dat)...? nouja, ik ben net wakker, maar een fijne avond :D

Liefssss x

monique

Ha die mop,
Voor diegene die haar willen bellen vanuit Nederland moet het volgende nummer gebruiken 0900-0817 ff wachten op een dame die iets zegt en dan 0061405441263

robbie

Hi Lisa,
Eindelijk Australia !!!!!!!!! Well done....... na die lange reis. Hoe ging de backpack? Geniet van de dagen in Sydney en maak de foto's oké?
In Cairns blijft het ca. 28 C. de komende weken.
knuffels van ons

Rachel

Klinkt super wijffie!
Jammer dat het niet zulk mooi weer is, nu (10.42) schijnt hier de zon haha.
Ik spreek je snel (L)

Lisa

Heeeee..
Nou de reis heb je achter de rug!
Nu lekker genieten van je verblijf daarow!!

xx

Mark

Hee lisa!!

Was inderdaad wel eventjes heel moeilijk om afscheid te nemen. Alleen het besef voor mij kwam pas later in de middag dat ik hier op de bank zat, en dat mijn gedachtes weer eventjes afdwaalde naar het afscheid nemen.
Gelukkig heb je een goede vlucht gehad, en ging het op london ook goed. Jammer dat jullie alleen welverspreid zaten, maja niks aan te doen.
Ben benieuwd naar de de foto's haha:p

Heel veel succes en spreek je snel weer
Groetjes Mark

Hayo

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen!
Geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Hayo

Robert van Beek

Hey Lisa,

Te gek, dat je er bent. Heel veel plezier. Je mist hier voorlopig niets. Gr Robert

Julia

hee meiss,
allereerst bedankt voor je smsje gisteren! Ik dacht ik stuur maar niet terug, want ik had geen idee hoeveel geld dat zou gaan kosten voor ons allebei, haha!
Maar ik ben blij dat je helemaal goed aan de andere kant van de wereld bent aangekomen! Jammer dat het daar nog niet superlekker weer is, maar dat komt nog wel;) Gaan wij richting de winter...wordt het bij jou juist lekker warm!
Ik zit nu weer heerlijk op school, tot 4 uur! Echt wees blij dat je dat nog niet hebt! Geniet er daar maar lekker van, school hoef je in ieder geval niet te missen!
Nou meis, veel plezier en geluk!
En hopelijk kunnen we al snel een keertje bellen:)
Kussx

gea

lieve lisa
fijn om te horen dat jij goed bent aangekomen.
Beetje late reaktie van mijn kant maar je weet hoe handig ik met de computer ben. Geniet ervan!!!!!!!
Blijf je volgen.
Dikke knuffel gea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!