Lisa goes Down Under!

Welkom!

Hallo allemaal!

Nu ik officieel geslaagd ben voor mijn VWO is mijn reis Down Under een feit!
Ik vertrek 1 September voor 11 maanden Down Under. Australie, Nieuw Zeeland en als laatst naar de Fiji eilanden. Wanneer ik terug kom is nu nog onzeker omdat het nog ver in de toekomst ligt en alles nog kan veranderen!

Deze site heb ik aangemaakt zodat jullie me allemaal kunnen volgen wat ik allemaal uitspook aan de andere kant van de wereld, haha. Je kan je e-mail adres achterlaten en dan krijg je gewoon steeds een mailtje wanneer ik weer eens wat erop heb gezet!

Het plan is om vanaf 1 September 2010 in 9 maanden door Australie te reizen. Hier ga ik werken maar natuurlijk ook veel reizen, veel zien en veel meemaken!
Na die 9 maanden vlieg ik door naar Nieuw Zeeland om daar 6 weken te blijven. Ik sluit af op de Fiji eilanden voor de laatste 2 weken. En dan zitten mijn 11 maandjes Down Under er alweer op! Alsof het allemaal niets is, haha ;)

Maar zo ver is het allemaal nog niet! Nog 73 dagen wachten, dingen aanvragen, regelen, genieten en afscheid nemen. Dan mag ik me pas echt backpacker noemen!

Liefs Lisa

Reacties

Reacties

Rachel

Echt super tof!
Wel spannend, de tijd zal nu wel snel gaan denk ik ;)

karin

Hey ik ga je wel volgen hoor!!!

Henk

Gaaf hé! Heb ook net mn VWO diploma op zak en vertrek 31 augustus naar Australië. Ongeveer 7-8 maanden naar Australië en daarna nog naar Nieuw-Zeeland en Thailand. Misschien kom ik je nog tegen, Australië is natuurlijk niet zo groot ;) Succes iig!

Lisa

Zeker gaaf! Misschien komen we elkaar wel tegen inderdaad!
Jij ook nog veel succes met alles regelen en alvast veel plezier. Ik kan je berichtje niet beantwoorden dus daarom zo maar even! Haha.

rosa

Heee lisa,
nou ik ga je zeker volgen, ik vond t altijd super leuk om een blog bij te houden, probeerde zo veel mogelijk te schrijven, hopelijk lukt t jou ook!
heel veel plezier!
xx rosa

de Snoekjes

Hey Lisa, zo te lezen maken jullie al veel leuke dingen mee, in Nederland regent het en is het koud :(, dus ik denk dat je daar beter zit op t moment. Wat zal jij een conditie hebben als je terug bent na al dat lopen, goed zeg!
Joëlle is druk met haar nieuwe school, al die indrukken en nieuwe systemen vergen hun tol, ze is best wel moe (al zegt ze van niet...;)). Danice in gr 3 hoor ik niet mopperen, de hele dag op een stoeltje zitten bevalt wel denk ik.....
Fabiënne in gr 7, waar ze zich gaan klaarmaken voor de entreetoetsen, dus een pittig jaar verwacht ik.

Kus van ons en Dyna......enne genieten hoor......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!