Lisa goes Down Under!

Nog 1 maand!

Hee allemaal!

Nog precies 1 maand en dan vertrek ik eindelijk! Nu nog allemaal heel onwerkelijk en raar maar ik heb er zoveel zin in!!
In de tussentijd is alles zo'n beetje geregeld. Visum aangevraagd, verzekering afgesloten en credit card aangevraagd. Daarnaast natuurlijk ook nog wekelijks naar de winkel om weer een klein dingetje of een shirtje aan te schaffen (alsof dat allemaal in mijn 55l. backpack gaat XD!).
Eind Juni ook een reisgenoten bijeenkomst gehad. Supergezellig allemaal! Iedereen met hetzelfde doel en de meeste blijven ook nog eens een jaar weg. Gelukkig kunnen we het allemaal goed met elkaar vinden ;-)
Nu is het voor mij eigenlijk alleen maar werken. Sinds Mei werk ik zowat fulltime en ben het nu toch wel een beetje zat hoor haha. Maarja! Ik weet waar ik het voor doe en het einde is gelukkig in zicht. Mijn laatste werkdag en tevens mijn afscheid is op 24 Aug. Dus nog 3 weken hard doorwerken en geld verdienen en kan ik met een gerust hart weg gaan!

Om jullie nog even op de hoogte te houden van mijn vluchten.
1 September om 07:20 uur vlieg ik naar Londen. Om 12:05 uur zal ik dan doorvliegen via Hong Kong of Singapore naar Sydney om daar 22 uur en 10 minuten later te landen (wat een tijd!)! Aan de andere kant van de wereld!! Mijn route staat ook al vast. Op 18 Mei moet ik in Perth zijn om vanuit daar via Sydney naar Auckland (NZ) te vliegen. Hoe mijn schema er nu uit ziet kom ik 22 Juni thuis. Dit klopt (helaas voor jullie!) niet haha. Het worden namelijk geen 3 weken maar 2 maanden in NZ dus dat moet nog even veranderd worden ;-) De planning staat op 1 Aug. 2011 naar huis! Maar dat weet ik natuurlijk pas eind van dit jaar!

Nu is het aftellen!! Ik kan haast niet meer wachten om het vliegtuig in te stappen en te gaan! ;-)

Liefs Lisa

Reacties

Reacties

karin

wel veel met je moeder twitteren hoor!!!

monique

nog 1 maand kan ik je, was doen, eten voor je koken, bed verschonen, rotzooi opruimen :-) maar ik doe het met heel veel plezier want straks moet ik 1 heel jaar zonder :-(
xmx

Rachel

Wat gaat de tijd snel!
Ik had het met Romanca erover, we moeten je over 4 weekenden gewoon een jaar missen!
Maar we houden elkaar op de hoogte!
xoxo

Anneke

Hej! Ik ben vanaf 16 mei in Perth :) Misschien kunnen we dan daar nog even meeten! En idd nog maar een maand.. ik kan niet meer wachten hoor!

Romanca

Ja zoals Rachel als heeft geschreven: de tijd gaat zoo snel! Ik zal je echt missen!
Gelukkig hebben we nog 4 weken om af te spreken .. :P
Xx

Julia

Lieve Lisa,

ook ik ga je heel erg missen! Dit keer een jaar zonder mijn andere vriendinnetje. Gelukkig weet ik wel dat de tijd voorbij vliegt en voor we het weten doen we weer gezellige dingen samen:)
Ik ga je voordat je gaat nog wel zien, maar alvast heel veel plezier enn vertel me alles he?! We gaan zeker skypen, mailen en bellen!

Lieeefsxx

Julia

Spannnnnnnnnend!

Robert van Beek

Hoi Lisa,

Het is hier bewolkt en het regent af en toe. Ik heb net dit portal gevonden: http://evaenesther.reislogger.nl/ Dit zijn onze de andere bruidsmeisjes. Misschien ben je ze al tegengekomen. Het is echt ongelooflijk dat jullie op exact dezelfde plaats zijn. Ik heb op hun portal ook jouw webadres achtergelaten. Kijk maar wat je ermee doet.

Mocht je ze tegenkomen wil ik wel graag een foto van onze bruisdsmeisjes (incl Kabouter).

Gr Robert van Beek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!